http://www.ukm.my/jurfpend/journal/vol%2030%202005/full%20article%2030%202005/artikel%2030_8.pdf | Jpendidikan30[08].pmd | 3 menunjukkan gambaran keseluruhan min skor dimensi kognitif. 133 Tahap Literasi Komputer Pelajar Sekolah Menengah di Kedah JADUAL 1. Min bagi item sikap Nombor Perkara Min Item 20 Saya berasa senang hati berada di dalam persekitaran komputer 4.13 21 Saya berasa selesa berinteraksi dengan komputer 4.08 22 Belajar komputer menjemukan saya 4.12 23 Saya suka belajar komputer 4.34 | http://www.ukm.my/jurfpend/journal/vol%2030%202005/full%20article%2030%202005/artikel%2030_8.pdf#xml=http://prpm.dbp.gov.my:28090/PdfHighlighter.aspx?DocId=6&Index=D%3a%5cSearchIndexFiles%5cIndeksJurnalPendidikan&HitCount=3&hits=5af+5b0+600+ |
http://www.ukm.my/jurfpend/journal/vol%2030%202005/full%20article%2030%202005/artikel%2030_9.pdf | Jpendidikan30[09].pmd | amat perlu mengadakan kursus, bengkel atau seminar mengenai penggunaan perkaedahan pengajaran agama yang berkesan. Hasil maklumat daripada temu bual pula didapati seramai 8 orang guru agama (57.1%) telah berpuas hati dengan kaedah pengajaran agama yang telah mereka gunakan dalam pengajaran Pengetahuan Agama Islam. Di antara ciri-ciri yang mereka berpuas hati ialah kaedah pengajaran yang mereka gunakan boleh disesuaikan dengan isi pelajaran, dikatakan bahawa pelajar-pelajar mudah memahami isi pelajaran yang telah disampaikan. Sementara itu seramai 6 orang (42.9%) tidak | http://www.ukm.my/jurfpend/journal/vol%2030%202005/full%20article%2030%202005/artikel%2030_9.pdf#xml=http://prpm.dbp.gov.my:28090/PdfHighlighter.aspx?DocId=7&Index=D%3a%5cSearchIndexFiles%5cIndeksJurnalPendidikan&HitCount=4&hits=7a0+7b5+7d5+9ec+ |