ttp://www.ukm.my/jurfpend/journal/vol%2030%202005/full%20article%2030%202005/artikel%2030_2.pdf | Jpendidikan30[10].pmd | 156 Jurnal Pendidikan 30 JADUAL 3. Ujian ANOVA-satu hala yang menentukan perbezaan aspek-aspek kecenderungan gaya pembelajaran dengan opsyen (sains sosial, sains dan teknikal) Aspek Punca variasi Jumlah Dk Varian F Sig. Kecenderungan kuasa dua Gaya Pembelajaran Audio Antara Kumpulan 0.565 2 0.283 1.503 0.224 Dalam Kumpulan 62.958 335 0.188 Jumlah 63.523 337 | ttp://www.ukm.my/jurfpend/journal/vol%2030%202005/full%20article%2030%202005/artikel%2030_2.pdf#xml=http://prpm.dbp.gov.my:28090/PdfHighlighter.aspx?DocId=9&Index=D%3a%5cSearchIndexFiles%5cIndeksJurnalPendidikan&HitCount=1&hits=692+ |
http://www.ukm.my/jurfpend/journal/vol%2030%202005/full%20article%2030%202005/artikel%2030_10.pdf | Jpendidikan30[10].pmd | 156 Jurnal Pendidikan 30 JADUAL 3. Ujian ANOVA-satu hala yang menentukan perbezaan aspek-aspek kecenderungan gaya pembelajaran dengan opsyen (sains sosial, sains dan teknikal) Aspek Punca variasi Jumlah Dk Varian F Sig. Kecenderungan kuasa dua Gaya Pembelajaran Audio Antara Kumpulan 0.565 2 0.283 1.503 0.224 Dalam Kumpulan 62.958 335 0.188 Jumlah 63.523 337 | http://www.ukm.my/jurfpend/journal/vol%2030%202005/full%20article%2030%202005/artikel%2030_10.pdf#xml=http://prpm.dbp.gov.my:28090/PdfHighlighter.aspx?DocId=8&Index=D%3a%5cSearchIndexFiles%5cIndeksJurnalPendidikan&HitCount=1&hits=692+ |